Onze klanten aan het woord

De praktijk is het beste bewijs en dat zijn onze tevreden klanten en opdrachtgevers zelf.

Daarom laten we ze graag aan het woord! Benieuwd naar wat we voor u zouden kunnen doen?

 

Perry van Dam

Perry van Dam is in 2008 begonnen als Application projectmanager bij Den Hartogh. Tegenwoordig is hij verantwoordelijk voor de ICT afdeling als ICT manager en heeft hij een groot deel van de marketing- communicatie op zich genomen. Softmedia heeft de corporate website en een "Employee portal" voor Den Hartogh ontwikkeld. Perry vertelt over de samenwerking met Softmedia

 

Over Den Hartogh

Den Hartogh, van origine een familiebedrijf ontstaan in 1920, is vandaag de dag uitgegroeid tot een bedrijf met +/- 1100 werknemers. De grote chemiebedrijven zijn de voornaamste klanten. Den Hartogh vervoerd chemicaliën en gassen, reinigt tanks en geeft advies aan klanten. Door meer service te bieden in het logistieke proces van de klant creëert Den Hartogh een win-win situatie. Met kantoren in Nederland, België, Frankrijk, Spanje en Italië is Europa goed vertegenwoordigd. Maar ook in steden als Singapore en Dubai is Den Hartogh actief. Het hoofdkantoor is gevestigd in Rotterdam en hier werken tussen de 150 en 250 werknemers.

 

 

 

 

"Softmedia is voor mij een leverancier die echt meedenkt.

  Dit is een bedrijf waarmee wij een langdurige relatie willen aangaan."

 

 

 

 

De website vroeger

Den Hartogh had 10 jaar geleden al een website, maar die voldeed niet meer. De website was niet representatief en hier konden we geen klanten naartoe sturen. Niemand binnen Den Hartogh had zich met de website bezig gehouden, want dat werd door een hosting partij gedaan.

 

In 2010 zijn er nieuwe marketingcommunicatie doelstellingen geformuleerd. Een hiervan is het vernieuwen van de website.

Omdat we meer 'global' zijn gaan werken, moest de website ook een global 'look & feel' krijgen. In woord en beeld moet de website wereldwijd mensen aan kunnen spreken.

 

Den HartoghDen HartoghDe website vroeger

 

De overstap naar een verbetering

In 2012 is het traject voor de nieuwe website van start gegaan.

Perry had een lijst van eisen opgesteld en op basis daarvan werden er een aantal leveranciers uitgenodigd en beoordeeld. In de eisen waren criteria over de opmaak, lettertypes en wensen over de uitstraling van Den Hartogh opgenomen.

 

De keus voor Softmedia

Er bleven twee leveranciers over die voldeden aan de wensen van Den Hartogh. Ze hebben voor Softmedia gekozen omdat de vormgever waar Den Hartogh veel zaken mee doet, in het verleden al vaker naar tevredenheid heeft samengewerkt met Softmedia. Daarnaast hanteert Softmedia dezelfde denkwijze. Hierdoor zijn ze samen tot concrete ideeën gekomen over de technische en visuele invulling van de website.

 

Perry omschrijft Softmedia

Softmedia is volgens Perry van Dam het meest onderscheidend in technologie omdat ze zoveel expertise in huis hebben op dit gebied. Softmedia is voor mij een leverancier die echt meedenkt. Dit is een bedrijf waarmee wij een langdurige relatie wil aangaan. Niet alleen de bouw van onze website en intranet hebben ze verzorgd, ze zijn voor ons ook het verlengde van de marketingcommunicatie afdeling.

 

De nieuwe website, die sinds 2013 actief is, fungeert als de Corporate website van Den Hartogh. De website laat zien wie Den Hartogh is en waar ze voor staan. Er staan foto's en video's op en er worden nieuwsitems gedeeld. Er is een uitgebreide vacaturebank waar mensen hun CV kunnen oploaden. Daarnaast heeft Softmedia ook een uitgebreide werknemersportaal ontwikkeld.

Bekijk hier meer van het project

De samenwerking met Softmedia

"We hebben korte lijntjes met Softmedia. Als wij een vraag hebben, wordt deze snel opgepakt. We delen dezelfde visie en ze snappen meteen wat ik bedoel. Ze vertalen wat ik in mijn hoofd heb in techniek en beeld." geeft Perry afsluitend aan.

 

 

Perry zou Softmedia daarom zeker aanbeleven

en geeft Softmedia een: 8

 

Den HartoghDen Hartogh